onsdag den 29. juni 2011

Den første er færdig


Hvornår den kan præsenteres sammen med vennerne er endnu ikke afgjort. Men et er klart, første skud på stammen til noget, der begynder at ligne et varelager er klar. Flere er i forskellige stadier af klarhed, men småting satte bremsen i.


færdig


Noget er glemt, men der er heldigvis endnu en dag i morgen. Andet fungerede ikke efter hensigten og endelig var det indkøbte af en ringere kvalitet end jeg bryder mig om. Ting skal fungere og være pæne, er de ikke det, eller får jeg ikke det jeg forventer, er jeg ikke bleg for at vende tilbage og gøre opmærksom. Heldigvis er der stadig en dag i morgen, jeg har pakket det uheldige sammen med bonen og forventer skaden rettet.

I sidste ende er der også skud til stammen fra før, jeg ikke er helt klar over hvor bærer hen. Som jeg gerne så en løsning for, men som jeg ikke er faldet for endnu. Kommer tid, kommer råd, tænker jeg, og tror bare jeg finder strikketøjet og en film frem til resten af aftenen.

En god plan, tænker jeg videre, mens kærsten min er rendt af huse, mod en kammerat og noget med at skyde i en gryde…

Til gengæld har han lovet mig kage i morgen…


færdig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar