torsdag den 28. april 2011

Tak for fire fantastiske år


altanen april 2011


Allan stopper i Caféen, derfor vil også jeg benytte lejligheden til et farvel. Farvel efter fire års samarbejde. Fire fantastiske år, jeg har været rigtig glad for at have oplevet.

Med Allans start i Caféen startede en periode, hvor begge de voksne i Caféen har været ligeværdige, har været lige gode til at trække fra og lægge til. Lige gode om at tage ansvar og vokse med opgaven. Det har været fire år på godt og ondt. Fire år jeg ikke ville undvære og som jeg kommer til at savne.

Når det er sagt ser jeg også frem til en ny Café med nye voksne og nye vinkler på det at
være i Caféen. Jeg glæder mig til at måtte være med til at forme den nye Café, der stadig skal være den gamle, men under nye rammer.

Lige nu og her har jeg bare en lille smule svært ved helt at forstå de ændringer der er ved at ske. Jeg glemmer hele tiden at Allan er her på lånt tid, men jeg husker også at nyde samtlige de timer der er tilbage inden han stopper.

Tak Allan for de sidste fire år og alle mine bedste ønsker for fremtiden.

Pernille

2 kommentarer:

  1. Det er altid svært at sige farvel til en person, man holder af og som måske har været den, der tegnede stedet.
    For mange år tilbage sagde vi farvel til Erik, der var sfo-leder og alting forandrede sig. Han var et rummeligt og hjerteligt menneske, hvis ånd havde svært ved at forlade stedet.
    Jeg håber den nye tid bliver spændende og god.
    Klem og en dejlig solskinsdag til dig.

    SvarSlet
  2. Mette, det her farvel er både vemodigt, kedeligt og superspændende. En lidt mærkelig kombination, men det er sådan jeg har det :)

    SvarSlet