mandag den 17. januar 2011

Tæppestart


starten er gået


Jeg tog tidligt afsted i dag, for mens weekenden bød på superhelte og ingenting er blomsterbunken færdig og en lille del af de løse sekskanter gjort klar.

Tidligt fordi gulvpladsen herhjemme ikke levner plads til puslespil i de dimensioner, jeg skulle bruge. Men ikke tidligt nok til at blive færdig til tiden. Heldigvis er min søde kollega tålmodig, og kom med the, mens mit sindrige system blev tegnet ned.

Det er selvfølgelig også nemt at være tålmodig, når der kun var mødt et enkelt barn op, da jeg fik pakket mig sammen og vendte tilbage til de kendte folder. Til gengæld havde han brugt tiden fornuftigt og halvanden time senere kunne jeg mæske mig i friskbagte boller, mens den kjolefoldende teenager forsøgte sig med symaskinen og en oplægning.

Ved hjælp af en plan, nummerede blomster og navngivne løse brikker er jeg klar til at sy sammen efter alle kunstens regler.


det sindrige system

5 kommentarer:

  1. Det ser godtnok meget spændende - og lidt avanceret - ud. God fornøjelse med det store puslespil :)
    ~ Karina

    SvarSlet
  2. Tak, Karina. Det er jeg sikker på jeg får :)

    SvarSlet
  3. hej pernille

    wauw det ser godt ud .... håber dit puslespil lykkes :)
    flotte farver :)

    kh♥

    SvarSlet
  4. Dejlig bløde farver ☺

    SvarSlet
  5. Det er jeg helt sikker på det gør Marianne :)

    Tak Maja :)

    SvarSlet