mandag den 3. januar 2011

Mandag morgen


Mandag morgen er slut på ferien. Mandag morgen er tidlig og mandag morgen er langt mørkere end jeg erindrer at have oplevet i lang tid.

Med mine sene mødetider kommer jeg sjældent ud tidligt om morgenen. Men mandag morgen er også tid hos speciallægen. Emilie har reddet sig små knopper på halsen, der ikke vil forsvinde. De er ganske ufarlige, men som lægen sagde; pænt irriterende og ikke særlig pæne.

Men det er der råd for, og nu er de blevet bedt om at forsvinde.

Morgenmørket efterlader alting frosthvidt og jeg nyder den rene luft og at frosten så fuldstændigt dækker alting. Selv de kedelige grå bunker af sne får nye dimentioner af et lag frost.

Hvad jeg ikke nyder er at den skinne til håndledet jeg købte den anden dag og ikke fik på inden vi smuttede ud af døren, men i stedet proppede i tasken, ser ud til at være hoppet op af tasken undervejs. Nu er den væk og med den glæden ved at føle aflastning af håndledet.

Jeg bliver nok nødt til at anskaffe mig en ny!


blomkålssne, januar 2011


januar 2011

3 kommentarer:

  1. Sikke dejlige frostbilleder. Jeg håber din mandag lysner undervejs og at du får aflastning til dit håndled.

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Hej Pernille,
    Jeg har tilladt mig at linke til din perleskål på min side under gør-det-selv, da jeg synes ideen er så god og resultatet så fint. Skriv lige, hvis du ikke vil have det, så sletter jeg linket med det samme.
    KH
    mette b

    SvarSlet
  3. Mette, jeg fandt aflastning, og selvfølgelig er du velkommen til at linke. Links er gode :D

    SvarSlet