fredag den 28. januar 2011

En dejlig afslutning


engel


Fredag sluttede ugen, næsten inden jeg opdagede den var gået i gang. En uge der har været hyggelig og fyldt med sjove indfald, snak, leg og masser af glade børn.

Noget faldt endda måske på plads – i hvert fald for denne gang, og også det skal nydes.

Vi tog bagvejen hjem og gik gennem kirkegården, der både er hyggelig og smuk med et lag hvidt over det hele. I en gren hang en engel og vogtede eller måske sendte den gode tanker.

På biblioteket hentede vi en stakfuld dvd’er, for der er en smule knas med tvsignalet for øjeblikket og så er det godt at have forstærkning.

Fredag bliver tidligt i seng, for det kan vi også. Lige nu er jeg den eneste der stadig er oppe, men lige om lidt tror jeg også jeg pakker mig sammen, og nyder at tidlige sengetider til tider kan føles som luksus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar