onsdag den 15. december 2010

På torsdag, på torsdag, på torsdag…


opvask


Jeg har mistet overblikket over hvor længe vi har været uden opvaskemaskine. Selvom det har været længe, har det alligevel ikke været helt så slemt, som jeg i første omgang havde gruet for.

Men nu er det slut. En ny er bestilt og ankommer i morgen. Opvasken, der tårner sig op, får lov  at stå. For det nye medlem af familien skal sandelig ikke føle sig arbejdsløs efter ankomst.

Må hellere huske at købe salt og afspændingsmiddel…

5 kommentarer:

  1. Det bliver dejligt for jer, at få en opvaskemaskine igen...men du har ret, man kan sagtens leve uden :-D

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt, at I sørger for en ordentlig velkomst Ü

    Klem

    SvarSlet
  3. Det var godt :-) Jeg holder meget af mine maskiner :-)

    SvarSlet
  4. Hej Pernille! det bliver superskønt for jer... Du skulle tage at investere i sådan noget opvaskemiddel til opvaskemaskiner også ;o) Det bliver så helt utroligt flot, hvis du kombinerer det med saltet og afspændingsmidlet. Ti hi... Glædelig jul til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  5. Det bliver så godt, også selvom vi kunne undvære. Jeg vil bare hellere bruge tiden til andet :)

    Og opvaskemiddel til opvaskemaskiner det har jeg allerede, jeg er bare løbet tør for salt :)

    SvarSlet