onsdag den 24. november 2010

Nogen gange går to en halv time alt for stærkt.


november 2010


Det var alle pengene værd at tage i Imperial.

Altså ud over at jeg personligt synes, at de store film skal ses i netop den biograf…

Allerede mens vi ventede i den store foyer, fik jeg fortalt – mere end en gang – at Imperial kun har en sal, og kun viser en film ad gangen, men at salen til gengæld er meget stor. Ikke mange troede mig – bortset fra dem, der tidligere havde haft deres gang på stedet.

Endelig kunne vi komme ind, og ungerne masede på. Deres masen stoppede brat, da de trådte over tærsklen og så ind i en biografsal, der langt oversteg deres vildeste forestillinger om størrelse. Wauw – lød det fra mere end en af dem.

Derefter måtte de stå stille og beundre lærredet, der igen oversteg deres vildeste forventninger. Og jeg måtte huske, at nok har jeg været der før, men der må også have været en første gang for mig – og det har været inden de store sale på Fisketorvet.. så mon ikke også…

Tilbage står så kun at sige, at anden del bare kan komme an. Jeg er klar. Og to en halv time i så godt selskab, går alt for hurtigt!

2 kommentarer:

  1. Det er bare en super film! (Og Harry Potter ses bedst i Imperial.)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg jo også, Christine :)

    SvarSlet