søndag den 22. august 2010

Tid til projekter







Mange er de gange jeg har tænkt tanken at; hvor er det lige utjekket at være rimelig habil både med strikkepinde og symaskine og så alligevel altid rende rundt med det aktuelle projekt i en grim plastikpose.

Mange er de gange jeg har overvejet hvordan problemet kunne løses på en fornuftig, pæn og tiltrækkende måde, og mange er de gange en mulig løsning har været lige uden for rækkevidde.

Men så en dag - for små fjorten dage siden - var den der. Ideen. Lige inden jeg tog på arbejde.
Men den var god nok, for da jeg nåede hjem, sad den stadig fast og prototypen så forholdsvis hurtigt dagens lys.








Derefter gik der produktion i det. Kurvene med stof gennemkigget og bunker omformet til klippede dele, der i løbet af de næste dage endte som små poser, gennemforede og med små lommer, der har en perfekt størrelse til små projekter.

Nogle små projekter har det med at vokse, og jeg er sikker på at noget af indholdet hen ad vejen vil vokse ovenud, men den tid den sorg. Der findes helt sikkert andre løsninger når det bliver nødvendigt.




4 kommentarer:

  1. wauw...de er flotte Pernille :-)

    SvarSlet
  2. Og de er rigtig gode Anne, jeg kan slet ikke forstå jeg kunne undvære :)

    SvarSlet
  3. Hold fast det er jo en hver kvindes drøm :)

    SvarSlet
  4. Jeg er i hvert fald glad for dem, Frederikke :)

    SvarSlet