mandag den 2. august 2010

Fejl 40



Hjemvendt fra ferie må vi se i øjnene at Anders aka Mr Epic McPhail "glemte" at afsende tilmelding til internet (og telefon og tv) i forbindelse med at hele beboelsen er overgået til ny udbyder.

Jeg kørte forbi i morges og forsøgte at tude en smule, men faktum er at vi vist er uden netforbindelse de næste 14 dage.
(Jeg tror der vanker bank, når teenageren får de kolde facts serveret...)

Ud over det, har vi haft en fantastisk ferie og jeg vender frygteligt tilbage med billeder, når den tid kommer :)

Fortsat god sommer.

5 kommentarer:

  1. EJ altså!! Hug ham lige midt i panden for mig, gider du..? Det er da komplet og aldeles utilgiveligt ;))

    Jeg venter med længsel til du er "på" igen.

    Mange knus
    Henriette :)

    SvarSlet
  2. Det var ikke så godt...vi ved jo hvor svært det er for teenagers har ved at undvære det.

    SvarSlet
  3. UPS hva? Nyd jeres 40 cm de næste 14 dage...

    SvarSlet
  4. Jeg er spændt på at høre hvordan I har klaret den internetløse tid, håber I hygger jer.

    SvarSlet