fredag den 2. juli 2010

Bornholm, Bornholm, Bornholm…


Weekend på Bornholm

Tonerne lød over hele skibet, da vi kajen i Rønne var indenfor rækkevidde, og en weekend fyldt med sjov og snak, kultur og indkøb, velkomst fra skovens dyr, oplevelser og gode grin, vi langt fra er færdige med at grine af.

Et fantaktisk initiativ, vi straks besluttede at gentage næste år og året efter, igen og igen. Mange muligheder bød sig på, meget nåede vi og meget blev henlagt til næste år.. eller året efter.


weekend på Bornholm

Et gensyn med en ø, jeg tidligere besøgte på helt andre præmisser, dengang min far boede der, mens weekender og ferier i højere grad handlede om at være sammen. At opleve med kolleger og ligesindede giver andre oplevelser end oplevelserne forældre og børn imellem.

Jeg holder meget af Bornholm og glæder mig allerede til næste gang.


weekend på Bornholm

4 kommentarer:

  1. Hold op, der ser dejligt ud!

    SvarSlet
  2. Mette, det var så skønt og vejret var fantastisk :)

    SvarSlet
  3. Bornholm er en fantastisk ø. Vi var der lige inden jeg fødte Harald... næste gang vi skal af sted, må det gerne være sommer. Jeg tror at øen en helt fantastisk om sommeren :)

    SvarSlet