fredag den 18. juni 2010

Rundt og rundt og rundt…


ærmestart


Der bliver ikke strikket meget i denne tid.. bilder jeg mig ind.

Jo altså - en enkelt maske eller omgang bliver det til, ind imellem.

Og så måske alligevel lidt mere, for helt uden at have set det komme, er sidste ærme påbegyndt. Sidste ærme til svirvlen, for selvom Daniels stortrøje stadig mangler et ærme, kommer den til at mangle lidt endnu… jeg mangler nemlig stadig at bestille mere garn.

Men lige pludselig.

Tilbage til svirvlens sidste ærme, var det ikke helt uden problemer, for de frygtelig smarte KnitPicks pinde er så geniale, at det kun er nødvendigt med een af hver slags… Troede jeg.

Og det er blevet enig med mig selv om jeg stadig tror.. eller også nåede jeg aldrig ind til byen efter flere.

Så med overstrik til længere virere, og skift af spidser, er det – og vill det –lykkedes at strikke hele projektet med kun et sæt af de atråværdige pindespidser.

Så ærme nummer to må hellere skynde sig at blive færdig, så jeg kan komme videre med bærestykket. Det er pludselig meget mere spændende end et ærme…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar