mandag den 28. juni 2010

Nedsmeltning



Glad hjemvendt fra Bornholm, overførte jeg billeder til computeren lige tidsnok til at blive færdig, inden den gik ned, uden mulighed for kontakt.

Hvornår det igen bliver muligt at bruge den, og hvornår billederne kan vises frem, har jeg ingen anelse om.

Jeg ved der arbejdes på kontakt til en af computernørderne, der forhåbentlig kan fikse problemet, for selv Anders rystede på hovedet i afmagt over de kryptiske meddelelser den sendte hvidt på sort.

... En ikke planlagt blogferie er derfor netop indtrådt.


5 kommentarer:

  1. Nej, hvor træls! Jeg håber den snart er på højkant igen :)

    God mandag til dig

    SvarSlet
  2. Må du nyde pausen, så vil jeg glæde mig til at du vender tilbage :)

    SvarSlet
  3. Håber det kan fixes uden for stort et tab..

    SvarSlet