lørdag den 5. juni 2010

Mislykkede planer


Frederiksberg Have


Jeg ved ikke hvem der fik den geniale ide at lægge 5. juni og lørdag på een og samme dag.. men jeg synes det var en dårlig beslutning!

Både Anders og jeg havde planer der involverede indkøb i butikker, der alle har lukket i dag. Men vi fik en god lang cykeltur og en lækker sandwich ud af det. Heldigvis havde cafeerne ikke lukket. Heller ikke blomsterbutikkerne, men dem kørte vi forbi – der er ikke plads til mere her, lige nu.

Sandwichen tog vi med os mod grønne områder og tænkte os måske ikke helt om da vi drejede ind i Frederiksberg Have, for der var nok masser af grønt, men ikke mange steder med mulighed for at føle sig alene.

Vi fandt en plads og nød vores mad og hyggede under skyggen fra et af de store træer, med udsigt over vandet mod kastanien på den anden side. Og vi fik rørt os igen på vejen hjem.

Planerne er nu udskudt, og at ideen om at holde åbent alle steder første søndag i hver eneste måned, vil vi udnytte til det yderste i morgen.

Indtil da vil jeg nyde varmen, overveje om aviser kan bruges til perler og om tusser måske kan omdanne en helt almindelig kedelig hvid fjer til en noget mere spændende ørne-en af slagsen.

4 kommentarer:

  1. Frederiksberg fluepapir, men der er nu altså dejligt.

    Jeg var også lidt ude i nogle lukkede butikker i dag, og kan ikke indhente det i morgen, for vi får gæster. Meeen, på mandag starter en ny uge.

    SvarSlet
  2. ja, og vi når det nok altsammen - på den ene eller den anden måde :)

    SvarSlet
  3. Der ser dejligt ud i Frederiksberg have :)

    SvarSlet
  4. Det var der også Mette b :)

    SvarSlet