torsdag den 1. april 2010

Fortabt i Kingsbridge


e ngang imellem forsvinder dage i en tidszone, der hverken starter eller ender.

Sådan har min dag været… Jeg har læst.. og læst.. og læst.. Kun afbrudt af pauser, hvor jeg af uvidste årsager fik kigget på uret og kunne konstatere at dagen er gået.

Pauserne blev fyldt ud med en smule huslig aktivitet, inden bogen for alvor trak tilbage og sådan gik en dag, helt uden jeg lagde mærke til det og endte endda med lækker mad og et par pauser, der også har været fyldt med hjælp til alle de oplysninger spilgiganten efterlyser, og så måske lidt flere.

Jeg tror lige der er tid til lidt flere bogstaver.


marts 2010

4 kommentarer:

  1. Den er så god den bog...Har du læste "Havets Katedral" ? , den skulle vist være lige så fantastisk (jeg har den til gode)

    SvarSlet
  2. Vidste hvad du mente, så snart jeg læste ordet "Kingsbridge".

    Det er en fantastisk bog :o)

    Jeg mangler også at læse Havets Katedral, men har også hørt den skulle minde meget om Jordens Søjler og Uendelige verden.

    Fortsat god læselyst

    SvarSlet
  3. Jeg kender det med at dage kan forsvinde i bøger, men jeg kender ikke Kingsbrigde så det var måske årets sommerferiebog for mig?

    SvarSlet
  4. Anne, Havets Katedral kender jeg ikke. Men den kan komme på listen over bøger, jeg engang skal læse :)


    Esther, jeg er lige blevet færdig. Hold op hvor var de gode - begge to.

    Marianne, jeg synes det var en god bog, men start med den første - Jordens Søjler :)

    SvarSlet