onsdag den 13. januar 2010

Sene morgener


vinterrynker

Jeg er ved at udvikle en forfærdelig vane. Jeg står op, sender ungerne ud af døren og løber lige tilbage til dynerne igen. 

Selv i dag, hvor mødetiderne er betydelig tidligere end sædvanligt, endte jeg med et ur, der ringede en time før jeg skal være der. Op i tøjet, børste tænder og om lidt ud ad døren.

Jeg synes ikke engang jeg er længere oppe i den anden ende.. Jo okey måske lidt, men det er så hyggeligt der under dynerne i de sene morgentimer.

Well – jeg skal videre :)

3 kommentarer:

  1. Den klub er jeg også med i... bortset fra i dag, hvor jeg sletikke kunne vågne ;o)

    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg har det også med at krybe tilbage under dynen, hvis jeg har mulighed for det.
    Det er så svært hyggeligt med en kat ved halsen og 2 hunde i fod-enden.
    Og så er det ekstra svært at komme op igen.
    Men når som regel det jeg skal alligevel.

    SvarSlet
  3. Jeg vælger at nyde det, og nyde jeg har muligheden :)

    SvarSlet