lørdag den 2. januar 2010

Nu sner det


Nu sner det

Vi sover længe i disse dage. Hele døgnrytmen er rykket. Selv Tøsebarnet, ellers er udpræget A-menneske er længe oppe og sover længe om morgenen.

Da jeg vågnede lå et hvidt tæppe over vinduet og udenfor falder store dovne fnug overalt. Verden er hvid igen og jeg satte fodspor med Anders’  kæmpestøvler, for at samle bevismeteriale.

Dagens program hedder oprydning. De sidste dage er her intet sket, og det kan ses. I morgen kommer en veninde og leger med Emilie, så også hun får travlt med at gøre værelset lidt mere hyggeligt og indbydende, end det er lige nu.

Alligevel tillader jeg mig at sidder og hænge lidt helt alene, inden jeg går igang. Måske der også skal rykkes lidt ved sengetiderne i aften – der er trods alt ikke mange dage til hverdagen og terminsprøverne banker på.

Nu sner det

4 kommentarer:

  1. Det pynter nu med den sne :-)
    Håber du har det bedre !

    SvarSlet
  2. Ja, det bliver så hyggeligt og eventyragtigt :)
    Jo jeg har det bedre og passer på migselv.

    SvarSlet
  3. Smukt billede af snerosmarinen. Godt nytår Pernille og god oprydning.

    SvarSlet
  4. Tusind tak Sister og i lige måde :)

    SvarSlet