fredag den 15. januar 2010

Domino til baby


dominobluse

For ganske få dage siden, blev en kollega mor for første gang. Hun blev mor til en lille dreng, de seneste oplysninger siger at både mor og barn har det godt og er kommet hjem til et helt nyt liv,

For ganske få minutter siden, blev jeg færdig med en lille bluse. Dominotern og glatstrik i kombination. Opskriften lavede jeg for mange år siden, dengang min fætter kun var en lille en.

Om lidt kan den pakkes ind og vente på at vi får vidunderet at se.

Tillykke Louise.

domino

domino

3 kommentarer:

  1. Så fin ! Er sikker på den vil klæde den lille ny :-)

    SvarSlet
  2. Ih, du får noget fra pindene - den er rigtig sød.

    SvarSlet
  3. Losarinas mor, det håber jeg :)


    Mette, jeg manglede ikke så meget, den har bare ligget og holdt pause, men da barnet først kom til verden, fik jeg pludselig lidt travlt :)

    SvarSlet