onsdag den 16. december 2009

Støvleopfølgning


snedrys

Jeg har mere end en gang oplevet garantier der ikke helt opfyldte hvad man med rimelighed kunne forvente. Det var derfor ikke med de mest positive energier jeg mødte op i butikken med støvler, bon og håbet om hjælp.

Det blev så hurtigt gjort til skamme. For det første fordi begge pigerne ved kassen med det samme var enige om rigtigheden i en reparation. For det andet fordi, da det viste sig en reparation ville være for dyr, blev jeg lynhurtigt udstyret med tilgodebevis og muligheden for at finde noget nyt.

Derefter gik det mod job og personalemøde – endda lige i sidste øjeblik.. eller faktisk nåede jeg at komme for sent. Heldigvis er jeg udstyret med kolleger, der ikke tager fem minutter højtideligt, slet ikke en dag, programmet lød på hygge og afsløring af hemmelige nissevenner – tænk jeg gættede forkert :)

Hjemturen blev udnævnt til støvleindkøb. Lang tid havde vi ikke, for hjemme ventede gæster som Daniel blev adviseret om at lukke ind. Desværre viste det sig at så langt henne på vinteren er det så som så med udvalget, og selvom  jeg var villig til at lægge lidt oveni var det alligevel svært at finde noget vi begge kunne blive enige om.

Et fælles udgangspunkt havde vi – vi skulle forsøge at finde støvler uden lynlås. Det er ikke nemt, først til allersidst, da vi havde opgivet minus lynlås stod de der pludselig. Støvlerne uden lynlås, med en fornuftig støtte, varme og såltykkelse. Endda i en størrelse, der giver rum til tykke sokker på ekstra kolde dage.

Tøsebarnet gik glad hjem og jeg glæder mig over reklamationsholdningerne fra butikkens side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar