mandag den 21. december 2009

Sidste søndag i advent


hej

Jeg ved godt det var i går. Faktisk er jeg endnu længere bagud.

Allerede i fredags fik jeg nemlig sidste gave i adventskalenderen fra Emilie. Endnu et lille billede, der skal hænge ved siden af de andre… Hvis ellers jeg kunne finde klistret til at hænge op med… Det kommer nok.

Jeg fik det i fredags fordi hun ville se mig pakke ud. Længere nåede jeg ikke – ud over at sige pænt tak.

Men nu er det slut, næsen er stadig lidt tæt, men ikke mere end jeg føler mig rask og har planer for de sidste julegaver, billetter hjem fra Århus og mere gavepapir (for ikke at tale om aftensmaden), der involverer en tur mod byen og Centret. Ikke noget større problem – bussen kører lige nede om hjørnet, standser på Rådhuspladsen og bliver jeg siddende på vej tilbage, standser den også lige uden for Centret.

Jeg skal bare lige tage mig sammen til at bevæge mig ud i Verdenen.

3 kommentarer:

  1. Åh, så fint! Hun er bare en dejlig datter :o)

    God tur ud i byen.

    SvarSlet
  2. Du lyder stadig en anelse træt.. Håber du fik gjort hvad du skulle :-)

    SvarSlet
  3. Mette b, ja hun er dejlig :)

    Losarinas mor, Jeg fik styr på det hele. Jeg er måske ikke helt 100% rask, men så længe der ingen børn er hjemme er aftenen helt min egen, så det kommer - helt sikkert :)

    SvarSlet