fredag den 13. november 2009

Solgt!


broche

Hjertet hoppede nærmest i livet på mig, da jeg i aftes åbnede min mail og fik meddelsen om, mit første salg på etsy.

Jeg har været der længe og mange har kigget forbi, men ingen har købt. Jeg var måske nok nået dertil, hvor jeg ikke havde de store forhåbninger om nogensinde at sælge noget.

Samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke, at med så mange sælgere, kræver det en del at blive set. Jeg har ikke købt reklameplads, og dermed ikke gjort stort, for at gøre mig bemærket.

Umiddelbart føles salget derfor som en sejr, der kan være med til at gøre mig lidt mere kendt – måske…

Morgenen er gået med at lave en fin indpakning og et håndskrevet kort – så er den side af sagen i orden, inden brochen tager turen over atlanten mod det store Amerika.

12 kommentarer:

  1. Nej, hvor er dét sjovt, bare også at tænke på at noget man har lavet kommer til at blive brugt "helt derover"

    Hilsner, Tineke

    SvarSlet
  2. Tillykke, og nooojjjj skal den helt til Ameria?? Hvor fedt. :)

    Det får lige et pøj pøj med rejsen, med fra mig
    KNUS

    SvarSlet
  3. Tillykke med det, Pernille :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  4. Det må da være sjovt for dig, at noget du har lavet skal flashes derovre. Tillykke!

    SvarSlet
  5. Tillykke med det Pernille. Det er da også en meget fin lille blomst. Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  6. Tillykke med det. Jeg forstår godt at du synes det er stort. Altid dejligt når nogen falder for ens ting.

    SvarSlet
  7. 1000 tak skal I have - allesammen.
    Nu er den sendt, og jeg håber den når hurtigt over :)

    SvarSlet
  8. Waauw...Tillykke med det.
    Er sikker på, at når de ser alt det "bling-bling" derovre i Æmerika. Så får du straks flere kunder i butikken ;-)
    Iøvrigt flot komponeret, hvis man er til den slags.
    You go girl ;-)

    SvarSlet
  9. PS! Komplimenterer dig for pigetøjet.
    Det er flot. Kan du ikke slå igennem med det her i DK?

    SvarSlet
  10. Jeg har tidligere solgt af det, men har ikke lige nu fundet et sted at sælge... måske engang :)

    SvarSlet