mandag den 26. oktober 2009

Små sedler


Det skal ikke være nogen hemmelighed at ud over det hyggelige i at give væk, var jeg også en smule nysgerrig efter at se hvor mange, der ville pippe lidt, som måske normalt ikke gør det.

charms

Lige inden Emilie gik i seng i aftes, fik vi klippet små sedler, skrevet og foldet, før de alle havnede i en dåse og rystet godt. Emilie lukkede øjnene og trak. 1 – 2 – og 3 blev det til, før jeg fik hende stoppet.

Så nu er det afgjort. De sjove charms bliver sendt til Lise, Bettina og Hold Masken, lige så snart jeg har adresser at sende dem til.

Tak fordi I ville være med.

7 kommentarer:

  1. Jubii, jeg har vundet ;-))
    Sender dig fluks en mail med min adresse :-))
    Tusind tusind tak.

    Kh Jane (hold masken)

    SvarSlet
  2. Jaahaaa det blev mig, det blev mig, det blev mig! *fnis*
    Mange tusind tak, nok allermest til Emilie! :O)

    SvarSlet
  3. Jeg har fået mails... små pakker er på vej, lige så snart det lige passer at komme forbi posthuset :)

    SvarSlet
  4. Nu vil jeg nødigt lyde som et utaknemmeligt skarn - jeg er mere en bekymret vinder. Er din vej lagt forbi posthuset for nyligt, eller skal man regne med endnu et minuspoint i Post DK's favør?

    SvarSlet
  5. Iiiih hvor godt, jeg vandt - og opdager det så først idag (pinligt)

    Jeg sender fluks min adresse ja jeg gør.

    SvarSlet