søndag den 13. september 2009

Med ønsker om spændende oplevelser


El camino

Jeg snakkede med min mor tidligere i dag.

I morgen er dagen, hvor de står tidligt op, for at flyve til Bilbao hvorfra turen over den næste måned skal gås ad El Camino. De tager den korte rute – 300 kilometer gennem Nordspanien mod Santiago de Compostela.

El Camino er en gammel pilgrimsrute. Hele ruten er 800 kilometer lang og mens Annelise både har været gennem den korte og den lange version år tilbage, er min mor en ren novice.

De har gået og øvet og afprøvet oppakning, gennem de sidste uger og med 5½ kilo bagage, mener min mor sig fuldt ud i stand til turen.

Jeg ønsker dem det bedste for rejsen. Det bliver helt sikkert en oplevelse for livet de kommer hjem med.


Lykke på rejsen :)


Billedet har jeg fundet her

6 kommentarer:

  1. Der venter dem en stor oplevelse, har jeg hørt fra andre.

    SvarSlet
  2. Meget stor oplevelse. Min veninde gik turen sidste år, med vabler så store, men hun fuldførte.
    God tur til din mor mv.

    SvarSlet
  3. God tur til din mor og vandreselskabet. Jeg drømmer af og til om at gå den rute :-)

    SvarSlet
  4. Losarinas mor, Det må blive en stor oplevelse :)

    Sister Bonde, min mor er stædig og Annelise endnu mere - de kommer ikke hjem, før de har fuldført... er jeg sikker på :D
    Om de har plaster med til vablerne, ved jeg ikke :)

    Lene, du må afsted :)

    SvarSlet
  5. det er heller ikke så let en oppakning de skal vandre med, så jeg syntes det er super at de har trænet inden turen.

    Det bliver garanteret en livsoplevelse og jeg glæder mig da til via dig at høre lidt om turen.:-)

    Knus

    SvarSlet
  6. Henriette, de har pakket så let som overhovedet muligt og fravalgt det mindste, hvis ikke der var funktioner, der kunne bruges til noget.
    F.eks har de ikke mobiltelefonerne med, for så skulle de opså have opladere.... etc
    Til gengæld satser de at finde netcaféer i de større byer og sende opdateringer undervejs :)

    SvarSlet