tirsdag den 15. september 2009

Hvad er det med september…


mynte

Blå himmel, sol, varme og bare ben. Der står den 15. på kalenderen – det er jo midt i september – midt i efteråret. Eller måske er der noget jeg har  misforstået.

Min hjerne nægter at forstå, jeg går rundt i evige forventninger om at vi stadig holder datoen omkring først i september. Det kan selvfølgelig være ganske hyggeligt, men når telefonen pludselig ringer, fordi jeg for ti minutter siden, skulle have været till møde med en dame på kommunen, så er det knap så hyggeligt.

Heldigvis var damen fleksibel og ventede til jeg fik hastet mig ud af døren og op på cyklen. Mødet gik fint, alt blev talt igennem og nu venter flere undersøgelser før en endelig afgørelse.

Det er stadig en dejlig dag :)

2 kommentarer:

  1. Det var godt !
    Og det er også en smuk aften :-)

    SvarSlet
  2. Losarinas mor, du har ret - det er også en smuk aften :)

    SvarSlet