søndag den 23. august 2009

Aften


Solnedgang

Jeg gik i brædderne, efter vi kom hjem. Nu ser himlen sådan ud, og jeg må hellere pakke mig ordentligt sammen og gå i seng.

Jeg har fundet mit medarbejdernummer frem, for i takt med at mine nakke- og skuldermuskler gør mere og mere ondt, kom jeg i tanke om sundhedsordningen i kommunen, der bl.a. betyder mulighed for massage til en yderst favorabel pris.

Jeg ved ikke hvad jeg har lavet, højst sandsynligt er det sammensparring over lang tid, og håber bare på en ikke alt for lang ventetid, når jeg ringer i morgen.

8 kommentarer:

  1. Hvor er himlen smuk hos jer... Og jeg kommer sådan til at tænke på, hvilken vej det går nu.. sikke hurtigt mørkt det bliver efterhånden.. hvor bor du i Rødovre?

    SvarSlet
  2. Christina jeg mærker rigtig meget mørket, når jeg arbejder sent tirsdag aften. der går ikke mange tirsdage før det er nødvendigt med lys og lygter.
    Jeg bor i den sydlige del af Rødovre, ikke langt fra Roskildevej, men tilpas langt inde mellem bebyggelse, til ikke at høre den :)

    SvarSlet
  3. Hvilken himmel !
    Nakkeproblemer skal tages i starten , så håber du får en hurtig aftale !

    SvarSlet
  4. Hej Pernille, ja jeg håber også for dig, at der ikke er for lang ventetid. Det er til at blive helt bims af, når man har ondt og ikke kan vende og dreje sig.

    Så bor du jo ikke så langt fra mig:-)

    Jeg håber stadig at du kan deltage d 3. det kunne være så hyggeligt.

    Knus og god bedring
    Henriette

    SvarSlet
  5. Forresten...

    Jeg har lige læst lidt tilbage og kan se at du har haft problemer med tæppe og medhæklede ender. Uha jeg håber ikke det samme sker med mit bølgetæppe. Tænk jeg får helt gys i maven. Det har taget så lang tid at lave, og bare tanken om at skulle til at reparere er bare ikke morsom. Hmm

    Syntes ellers ideen med at hækle enderne med var genial, men nu... nå ikke tage sorgerne på forskud Henriette. :-)

    Jeg håber at du finder en god løsning til dit tæppe.

    Kh

    SvarSlet
  6. Losarinas Mor, jeg håber også på en hurtig tid :)

    Henriette, jeg tror jeg har hæklet så løst, at enderne har kunne arbejde sig ud, så forhåbentlig er det kun mig, der oplever det problem :)
    Jeg har sendt dig en mail om den 3. Jeg vil nemlig gerne med. Hvis den ikke er nået frem, må jeg jo bare sende igen :)

    SvarSlet
  7. Hej Igen Pernille. Jeg har ikke modtaget nogen mail endnu. Prøv endelig igen :-)

    glæder mig over at vi skal ses, det er herligt :-)

    SvarSlet
  8. Jeg prøver igen, Henriette :)

    SvarSlet