lørdag den 15. august 2009

Afgang


afsted

De blev sendt af sted. I strålende solskin efter første uges skolegang og fredage, der for begges vedkommende stod på ture. Den ene mod Badesøen i Albertslund, den anden mod Klampenborg og dyrehaven.

De så en smule trætte ud, inden de hoppede ind og talen var faldet på muligheden for at sove lidt på den to timer og tre kvarters lange tur. Hurtigere bliver det ikke, billetterne var med vilje bestilt til lyntoget.

Senere nåede de frem, mere har jeg ikke hørt.

Mens ungerne kørte tog, tog jeg videre mod en hyggelig aften i gode kollegers selskab, kom alt for sent i seng og glædes stadig over det hold i nakken, jeg fik pådraget mig engang i går.

Jeg overvejer at finde en god massør!

2 kommentarer:

  1. Hvad er det man siger, intet nyt er godt nyt :-)
    Åh, jeg gad også gerne have en massør !

    SvarSlet
  2. ja intet nyt er godt nyt, Losarinas Mor. Jeg ved de har det godt :)

    SvarSlet