mandag den 27. juli 2009

Styr på lokkerne


Da Liselotte tilbage i april hæklede nålepuder, sprang jeg også . Jeg fik produceret flere nålepuder end jeg egentlig lige har brug for og ender med at have nålepuder over hele huset, for praktiske – det er de!

Emilie satte sig straks på den ene. Det er lækkert når noget jeg bare lavede for sjov, også kan bruges af andre.

De sidste dage har en ide ulmet omme i baghovedet og i dag fik den ben at gå på.

En rund elastik af den lidt tykkere slags, en god knude og et lille stykke stof, til at dække påsyningen – så er der styr på håret.

.. Hmm … hvad kan jeg ellers komme på…

hairpynt

Og hvor er det svært at tage billeder af sig selv…

9 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - skide god idé! Ærgerligt, jeg er blevet korthåret ;-)

    SvarSlet
  2. Stine, jeg er sikker på, den også kan pynte i kort hår :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød :-) Og du klarede da fint at tage dit eget billede.

    SvarSlet
  4. Det er utroligt hvad man kan komme i håret.
    I mine teenageår rendte jeg i en periode rundt med bestik eller frugt (godtnok plastik) i håret. Det fik jeg mange komplimenter for :)

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig sødt og sjovt ud, Pernille! Tænk at man kan tage billeder af sig selv - jeg troede kun man kunne via et spejl :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin - og super godt billede:)

    SvarSlet
  7. 1000 tak :)
    Kameraret ud i strakt arm, finde den rigtige vinkel og så ellers prøve rigtig mange gange :)

    SvarSlet
  8. ...men hvor ser du godt ud! Og det gør hårpynten også :-)

    SvarSlet