torsdag den 30. juli 2009

Styr på datoerne


Kalender

12 måneder fordelt på 2 stykker karton. Tegne og fortælle, printe, klippe-klistre.

Nu skulle der være mulighed for jeg husker aftaler, datoer og hvad der ellers kommer hen ad vejen.

Jeg plejer at lave min kalender selv, det er lidt hyggeligt at sidde der med saks og lim. den skal være stor, for der skal være plads til det hele. Det sidste halve år har vi ingen haft, eller jeg endte med at købe en færdigtrykt, men den var alt for lille, når hele familiens aftaler skal kunne rummes.

Nu er der plads, så kunne det være jeg skulle sætte kryds ved markedsdatoer, bare i  forsøg på at huske.

Mens jeg har klippet, er klokken blevet mange, ingen har spist og maver rumler. Køkkenet rummer rugbrød, men der er ikke noget at komme på. For et øjeblik siden klagede begge husholdningens mandfolk, nu sover de… Måske mad i dag, bare er opreklameret – behøver vi virkelig!?

Kalender

6 kommentarer:

  1. Hvor er det kreativt at klippe-klistre selv - men du er jo bare super kreativ :o)
    Vi er også blevet afhængige af en familiekalender, der hænger centralt. Den er rigtig god til at skabe overblik.

    SvarSlet
  2. Den er nemlig rigtig god Annette :)

    SvarSlet
  3. Må indrømme , jeg køber mig til det :-)

    SvarSlet
  4. Losarinas Mor, der findes også et væld af færdige muligheder. Det er vist bare mig, der synes det er hyggeligt at klippe og klistre :)

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig sjovt, at du laver din kalender selv! Og jeg kan se, at du skal med til blogtræf på Møns Klint ;o) Måske kan du også lokkes med næste gang i Københavnsområdet?

    SvarSlet
  6. Det håber jeg, jeg kan Madame, det har bare ikke passet de sidste gange :)

    SvarSlet