mandag den 20. juli 2009

Skemaændringer


sol i regndråberne

Vejret har været skiftende hele dagen. Det meste af dagen har himlen været overskyet men ikke trist og grå, regnbyger har på skift afløst hianden – nogle hyggelige og støvede andre grænsende til skybrud og midt i det hele brændte solen igennem og overstrålede alt.

Jeg har planer i morgen, der involverer Bedsteveninden og ingen børn. Pludselig går det op for os at dagen i morgen er dagen, Anders’ lillebror har inviteret på tur til Frilandsmuseet.

Planer er til for at ændres, Emilie vil gerne se gamle huse og Bedsteveninden venter gerne. Vækkeuret skal sætttes, for vi skal tidligt op og ud ad døren, og vi glæder os allerede.

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille. Omkring den taske du har her på siden.. Kunne man måske lave en større model, som kunne bruges til at transportere strikketøj i?? Jeg mangler klart en strikketaske og syntes at mange af dem man kan køber er alt for dyre,desuden ville en strikket en af slagsen da være smadder sød..

    Kan det lade sig gøre tror du??

    Kh Henriette

    SvarSlet
  2. Hej Henriette. Det tror jeg sagtens man kan. Min taske er ret stor og bruges tit til at transportere strikketøj, en bog, en falske vand og alt det andet jeg ikke kan undværre :)
    Skal den være større, skal der bare slås flere masker op og ellers følge opskriften.
    Eller slå samme antal masker op og strik tasken dybere, inden siderne lukkes til bunden.

    Jo større pinde du strikker med, jo større vil det endelige resultat også ende med at være.

    Håber du bliver klogere og god fornøjelse :)

    SvarSlet