torsdag den 9. juli 2009

Lige om lidt..

ferielukket

8 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig en rigtig dejlig ferie og ser frem til at høre om den, når du vender tilbage igen.

    Kh Henriette :-)

    SvarSlet
  2. God ferie. Der er jo så skønt i Asserbo.

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie herfra.
    Når du kommer retur må du vist lige fortælle mig, hvordan du sætter dine billeder i de fine rammer, hvordan du har fået "tapet" som baggrund etc. Det ser virkelig prof ud. :-) Håber du vil dele lidt.. Vh Christina

    SvarSlet
  4. Håber du og familien har haft en god ferie, når I vender tilbage. Jeg vil gerne takke dig for din udførlige beskrivelse af kjolesyning, skønt når anvisninger er klare og præcise.

    SvarSlet
  5. Henriette, Sifka og Tina, 1000 tak, vi havde en dejlig uge - og der er skønt i Asserbo :)

    Christina, tak for rosen. Jeg vil gerne dele, jeg ved bare ikke om jeg kan - sådan hurtigt.
    Både billeder og tapet har jeg lavet i Photoshop.
    Tapetet er et lille billede, der bliver gentaget. Inde i bloggers betjeningspanel, er det muligt at redigere HTML, billedet har jeg lagt på en anden side på nettet og i HTML-redigeringen ændret på henvisningen dertil - håber det hjælper :)

    Lotus, tak. Vi havde en dejlig ferie og superskønt, du kunne få glæde af anvisningen :)

    SvarSlet
  6. Hej Pernille, tak for din hjælp.. det ser bare så godt ud, din side.. :-)

    Jeg tror jeg finder ud af det, med tiden.. det der HTML kan jeg ikke greje endnu..

    Jeg har forøvrigt lagt dig på min side for inspiration og lækker læsning.. Håber det er ok.. jeg vender bestemt tilbage.. VH Christina

    SvarSlet
  7. Hej Christina, du er velkommen :)

    Jeg har rimelig styr på HTML, men ikke nok til at lære fra mig, uden at sidde lige ved siden af. Mon ikke du kan finde en, der kan hjælpe dig, for du behøver blot et minimum af viden, for at kunne skifte baggrund, hvis blot du får peget ud, hvor og hvordan :)

    SvarSlet