lørdag den 4. juli 2009

Coverversion


ret og vrang
Måske har det været en smule varmere at sidde med en ulden sweater i sommervarmen, end jeg egentlig vil være ved. Nu er den færdig, prøvet og fundet helt i orden.

glyphs    Min… min… min…

Går Anders rundt og siger, med en henvisning til mågerne i Find Nemo. En reference vi med mellemrum finder frem og smågriner af.
I den tidlige morgenstund, stadig med søvnen siddende i øjnene, lod han sig nedværdige til modelfotos og glæde over hvor godt den sidder.
Den gamle var perfekt – sagde han. Alligevel valgte jeg at lave den nye to cm længere, for jeg kunne se den stumpede i ryggen, det kunne han ikke selv.
Den nye er om muligt endnu mere perfekt, garnet er fabelagtigt at strikke af og det har været en fornøjelse at lave den.
I forsøget på at lægge opskrifter ud på Ravelry, er jeg igang med at ligge den ud til fri afbenyttelse. Det føles ikke rigtigt at skulle tage betaling for den, for jeg har ikke selv opfundet de store linier, bare tegnet af og lagt lidt til, for det med minutiøs kopiering duer jeg alligevel ikke til.
Det viser sig ikke at være så simplet. Jeg har nu søgt om at blive opgraderet til designer og håber det virker med tiden. Om ikke andet er projektet at finde her, så skulle opskriften følge.
Indtil da er her billeder af en glad, varm og ikke særlig vågen Anders, der endnu ikke har fået morgenens første obligatoriske kop kaffe, med sin nye yndling … (altså når vi når længere hen i en koldere årstid).
Coverversion

Ingen kommentarer:

Send en kommentar