mandag den 8. juni 2009

Vundet!!!

 

Helt vildt…….

Var lige forbi garnbutikken efter mere broderigarn


glyphs

    Tillykke, tillykke


sagde ekspedienten… Jeg så mærkelig ud i hovedet, indtil det viste sig at min bluse jeg afleverede til konkurrence i april har fået 2. pladsen. Jeg havde ingenting hørt, butikken synes det var mærkeligt – og det selvom det faktisk, var dem, der skulle fortælle… nogengange svipser informationerne.

Hjemme igen har jeg talt med hende der lige nu sidder og sveder over opskriften, der skal laves i flere størrelser. Jeg foreslog hende at vende det hele om, set i mit bakspejl, vil det nemlig være meget nemmere.

Et gavekort er på vej og jeg må gerne fortælle det til hele Verden!

Billeder og opskrift bliver bragt i Hendes Verden i uge 39 :)

6 kommentarer:

  1. 1000 tak Anita, det er stadig helt syrealistisk :)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor flot... stort tillykke :)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er det fedt! Til lykke :) Den havde altså også "noget" - den skulle jo være en vinder :)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have Jette, Anne og Mette.

    Jeg havde håbet at få blusen igen, men lige nu ser det desværre ikke ud til det.
    Den skal selvfølgelig fotograferes på en noget mindre model end mig, så damen har en uge til at lave opskrift i flere størrelser og strikke en ny.

    Når hun ikke det - og et eller andet sted kan jeg godt tvivle - ryger min version nok i overlockeren...

    Det ville være trist, men så må jeg jo lave en ny!

    SvarSlet