onsdag den 3. juni 2009

Tur retur


green

Kun cirka halvanden time efter jeg tog afsted på arbejde er jeg hjemme igen. Ingen cykler blev lappet i dag, turen gik også med bus hjem.

Jeg nåede lige at sætte mig til rette i bussen på vej ud, da Emilie ringede. Hun havde ondt i maven og ønskede ynk og lov til at gå hjem.

Jeg synes hun skulle blive lidt, se det an. Og så ringe igen, hvis det blev værre. Samtidig med jeg trådte ind ad døren i Klubben, ringede hun igen. Det blev værre, og en hovedpine var stødt til.

Jeg lod hende gå hjem og vi blev enige om at hun skulle prøve at få lidt søvn, og så ellers holde kontakten. Men nej det gik ikke. Personalemødet nåede lige at starte, da jeg pakkede sammen og nåede bussen den anden vej.

Hjemme igen, slappede hun lidt mere af. Jeg nåede at finde en spand, inden hun brækkede sig. Bange for om hun nu også kan nå at blive rask til lørdag og Sommerland Sjælland med mormor og om det er rigtigt at hun svigter “veninden”, når hun sådan går hjem fra skole, ligger hun nu og prøver at sove lidt.

Jeg har pludselig en dag, der ligger åben – kan bruges til alt og ingenting.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med Emilie!
    Jeg håber ikke, hun smitter dig, Pernille, det er så frygtelig ubehageligt at have det, som hun har.

    SvarSlet
  2. Madame, hun har heldigvis ikke smittet og er i Bedring. Hun har dog stadig lidt feber og bliver hjemme i dag :)

    SvarSlet