fredag den 19. juni 2009

Skyformationer


skyformationer

Vejret har været temmelig omskifteligt i dag, og mens jeg det meste af dagen har siddet foran fjernsynet med strikketøjet og set gamle serier, nye serier og serier jeg ikke anede jeg burde se i skøn forening, har det skiftesvis regnet, buldret, stormet og skinnet udenfor.

På et tidspunkt måtte jeg op og ud, for det syn der mødte mig fra sofaen, kunne jeg ikke holde mig fra.

de to billeder er taget samtidig, men i hver sin retning fra en vestvendt altan. det øverste var himlen mod sydvest, mens himlen mod nordvest så ganske anderledes ud.

Nok bor vi i en lille lejlighed, men det skue vi hver dag har fra vinduespartiet og altanen lige udenfor er aldrig kedeligt, altid nyt og ofte spændende.

2 kommentarer:

  1. Det har været sjovt at følge de forskellige skyformationer og udseende i dag, og det er utroligt at man fra en altan kan se to vidt forskellige vejrlig blot ved at dreje hovedet :-)

    God bedring med knæet

    SvarSlet
  2. Tak Lene, de er ret fantastiske - de skyer :)

    SvarSlet