søndag den 24. maj 2009

Stille Søndag


regn

Udenfor regner det, og med paraplyen over kameraet forsøger jeg at fange dråbernes leg.

Indenfor er der stille. I aften vil her igen summe af barnestemmer, der fortæller om weekendens oplevelser. Indtil da vil jeg lave så lidt som muligt.

Måske en enkelt tur til kælderen, der er vasketøj i bunker. Belært af torsdagens trappeløb, er jeg dog lidt betænkelig. Knæet er ikke hvad det har været og så er der langt til mandag og rundringning til ortopædkirurger, med lange ventelister.

Jeg holder igen, men alt kan ikke holdes tilbage. Jeg sorterer og satser på en enkelt tur og håber på tørvejr til en senere tur mod rugbrød og madpakker til i morgen.

En stille søndag, i langsommelighedens og hyggens tegn. Jeg har garn og nål og pinde – tiden skal nok gå :)

4 kommentarer:

  1. Vil lige høre om man ikke kan købe opskriften på Betonica direkte fra dig? kan ikke finde ud af etsy, og hvad den koster.

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig kan du det Lotte.
    Den koster 50,- kr.
    Hvis du skriver direkte til mig på skauogco@gmail.dk finder vi ud af det :)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig får du tiden til, at gå selv om du skal holde dig lidt i ro:)
    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  4. Olines, det er slet ikke svært :)

    SvarSlet