mandag den 4. maj 2009

På den igen


Jeg vidste det godt allerede i aftes, men jeg håbede.

Kjolen er ikke i orden, min perfektionisme kan ikke leve med at overskæringen, der skulle være under barmen, snarere sidder halvvejs mod livet og trækker endnu længere nedad på ryggen.

snorlige

Efter at have haft den på hele dagen, satser jeg på, den har trukket det den vil trække vil og en afmærkning senere er top og bund skilt fra hinanden.

Om det er den nemme løsning, er jeg endnu ikke sikker på, men mit sats er at sy med maskesting. Allerede nu er jeg klar over de mange ender der bliver at hæfte, for hver gang en vending skal fakes.

Til gengæld tror jeg på det!

adskilt

4 kommentarer:

  1. Du er utrolig - men jeg kender en der ville gøre det samme :-)

    SvarSlet
  2. Wow! Det dér, det går over min forstand ;o)
    Men det ser ud som om, du ved, hvad du gør. Og det ville da være ærgerligt, hvis du ikke blev tilfreds med den fine kjole, så jeg forstår dig godt.
    Held og lykke med projektet :o)

    SvarSlet
  3. Annette, jeg bilder mig ind, jeg har helt styr på det ... og krydser fingre :)

    SvarSlet