onsdag den 27. maj 2009

En dejlig dag


Hjemme igen til et sovende barn, og et der har lukket af for natten.

En dag der endte med tøsekollegerne på en hyggelig vietnamesisk restaurant. Men først et personalemøde efter arbejdstid.

Et hyggeligt møde, der til tider kammede over. Hermed bevist at overgearede trætte pædagoger har bedst af at holde møde om formiddagen, hvor vi alle er friske.

Fremme ved restauranten var der temmelig travlt for en almindelig onsdag, men der var plads og vi havde tid. Inden vi fik snakket færdig og guffet os gennem maden, var alle forsvundet og tempoet blandt personalet faldet.

De er hyggelige, de aftener sammen med tøserne.

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt, at I har et fællesskab også ud over jobbet!

    SvarSlet
  2. Madame, det er min oplevelse at gode kolleger er fantastiske. De mennesker jeg arbejder sammen med er fænomenale, og uden tvivl en stor del af grunden til jeg stadig er der, selvom jeg godt ved, der ikke længer er den store udfordring på mit felt og jeg egentlig burde ud og prøve kræfter med noget nyt :)

    SvarSlet