lørdag den 9. maj 2009

Dagen gik


Dagen forsvandt foran symaskinen. Det sidste mangler, så om ikke så længe er jeg et par beklædningsgenstande rigere. der må dog ventes lidt, for det skråbånd jeg hjemmefra havde besluttet mig til, kom aldrig med hjem. Mandag skulle der igen være fri bane til indkøb, så jeg venter.

da sulten gjorde sit indtog, fik jeg Anders overbevist om, at han alene står for, at jeg overlever. Weekender uden børn er ofte også uden det store madindtag, heller ikke indkøb gør vi ret meget i.

Så selvfølgelig var jeg vidende om de gabende tomme skabe i køkkenet, og alligevel fremtryller han i løbet at ingen tid et måltid, der nok skal gøre den sultne mæt.

Han er bare dejlig!

aftensmad

4 kommentarer:

  1. Han er da skøn ham din mage - i dag kalder min symaskine - der skal lægges bukser op (kedeligt). Ha en god dag.

    SvarSlet
  2. Det er han nemlig Marianne :)
    Selvtak.

    SvarSlet
  3. sikke vi er ved symaskinerne...her er jeg endelig kommet i gang med mit Kaffe Fasset tæppe :-)

    SvarSlet
  4. Det bliver spændende at se Anne :)

    SvarSlet