lørdag den 4. april 2009

Rammer

kanter

Jeg syr og syr, nu i solen på altanen.

Jeg kan godt lide den klart definerede ramme om hver firkant på bagsiden – sammensyningen.

På forsiden, ligger firkanterne op mod hinanden uden nogen form for rammer. Jeg har en idé, den er endu ikke afprøvet og tæppet er endnu ikke helt syet sammen.

Jeg har regnet ud der er ca 21½ meter at sy, jeg mangler stadig omkring 4 meter… Hvis jeg også syr på forsiden, kan det godt være det der med at springe over hvor gærdet er lavest, lige skal overvejes endnu en gang :)

- På den anden side, kan jeg jo godt lide det!

2 kommentarer:

  1. For et flott teppe....
    Jepp jeg er noe missenlig.....

    SvarSlet
  2. Hanne jeg ser mig selv på altanen, med tæppet henslængt eller om kolde fødder, de næste varme måneder :)

    SvarSlet