torsdag den 12. marts 2009

Norge tur-retur

amaryllis3

Bedstevenindens søster har en billet, der lover en gratis tur til Oslo og tilbage med DFDS. Billetten skal bruges inden marts måned at forbi og duer kun på hverdage.

Flere har lagt billet ind, men ingen har gjort krav. Nu har Bedsteveninden fået billetten, jeg har taget fri, rejsen er bestilt, om mindre end 14 dage tager vi til Oslo.

Et par dage, kun Bedsteveninden og jeg. Det bliver skønt!
At vi så havner i Oslo en torsdag, gør det bestemt ikke ringere… Gad vide hvor de spændende garnbutikker skal findes?

4 kommentarer:

  1. Hvor skønt, oase i hverdagen. God tur :-)

    SvarSlet
  2. tak Stine, jeg glæder mig allerede :)

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig! Jeg elsker den tur med DFDS ind gennem Oslo fjorden, det er så smukt og stemningen på skibet er dejlig.
    Derudover er Oslo jo en smuk by. Rigtig god tur

    SvarSlet
  4. Ja den indsejling er smuk, og når den kan deles med godt selskab, er jeg sikker på det bliver en supertur :)

    SvarSlet