onsdag den 25. marts 2009

Jeg er ved at være smuttet

pakketFormiddagen er mest brugt til at tulle lidt rundt, pakke lidt, strikke lidt, beregne lidt og ellers bare blive færdig.

Dmi lover vinter og overskyet og noget nær frostgrader i Oslo i morgen, så vintertøjet er pakket ned. Nu er det vist begrænset hvor meget tøj, der skal bruges til sådan et minicruise, så størstedelen af pladsen er optaget af garn. Jeg skulle jo nødig løbe tør!

Lige om lidt er jeg den, der er gået. Jeg vender tilbage fredag, forhåbentlig med billeder fra indsejlingen i Oslo Fjord.

Jeg glæder mig til et par dage sammen med bedsteveninden, mens jeg trygt overlader ungerne i Anders’  varetægt.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god tur!!!
    Uhmmm, det lyder skønt!

    SvarSlet
  2. Lige hjemvendt - det var skønt Annette :)

    SvarSlet