tirsdag den 24. marts 2009

Designkonkurrence

kantJeg havde en ide – den har længe ligget og ulmet, men inden jeg nåede til beregning, tilpasning og alt det, der hører til ideudvikling faldt jeg over et konkurrenceopslag.

CoatsCraft vil gerne have promoveret deres garn, det går jeg i hvert fald ud fra, og har derfor udskrevet konkurrencen.

Tænke, tænke… I min tid på seminariet hørte jeg flere gange skrækhistorier om stjålne opskrifter etc.. På den anden side ville jeg jo alligevel udføre min ide, hvorfor ikke bare gøre det!

Når så garnet, der skal bruges, passer min i forvejen besluttede strikkefasthed, ja så er beslutningen næaten taget på forhånd. Nu er garnet indkøbt og det grønne må finde et andet projekt.

Næste spørgsmål er om jeg bliver færdig i tide, og om idéen fungerer i virkeligheden!

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Jeg håber du vinder en af præmierne. Som du selv siger har de jo rettighederne til dit design bagefter og det er da lidt ærgerligt, hvis de kan sælge det og du ikke får noget for det.

    SvarSlet
  2. Det er jo sådan det er, men bestemt også spændende :)

    SvarSlet