søndag den 29. marts 2009

Brik #85

sidstebrik Et par timer på sofaen, kun afbrudt af en tur til stationen, for at hente ungerne ved toget efter weekend hos farmand, og nu er alle brikkerne til tæppet færdige.

Det giver så startskudet til en gang puslespil, og senere sammenhækling. For ikke at sige en tur efter garn til samme..

Men først skal jeg lige læse for Emilie, de har et par kapitler for til dansk i morgen og herhjemme er det mig der læser, i hvert fald de svære bøger klassen læser sammen, så læser Emilie i langt lettere bøger, når det er hendes tur :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er du sej - det se bare rigtig godt ud :-)

    SvarSlet
  2. Tak Stine.

    Puslespillet er lagt. Mens jeg sad der og lagde brikker ud på gulvet og bunken med brikker blev mindre og mindre, blev jeg pludselig overbevist om der manglede nogle. Det gjorde der heldigvis ikke - der var lige præcis nok :)

    SvarSlet
  3. Det er nogen utroligt smukke farver. Jeg MÅ kunne finde systemet i det på et tidspunkt??? Jeg vil så gerne. Glæder mig til at se dit helt færdigt!

    SvarSlet
  4. Det glæder jeg mig også til Deborah :)

    SvarSlet