torsdag den 12. februar 2009

Låst ude


Ned til vasketøjet, husk nøgler, smække døren, ned ad trappen, stoppe op!

Det gjorde du bare ikke!!!
Nøglerne lå på køkkenbordet!!!

Godt der kun er fem minutter at gå til skolen og Emilies nøgler. Godt jeg havde trukket en sweater over hovedet inden jeg løb ned. Måske mindre godt jeg havde "kælderskoene" på.

Tilbage i vaskekælderen, havde en dame overtaget "min" maskine, selvom jeg stadig havde tid... på den anden side var det vist alligevel ved at være for sent :)
Nu er tøjet hængt op, så skal jeg bare huske at aflevere nøglen på vej til arbejde, så tøsebarnet kan komme ind, når hun kommer fra skole!

2 kommentarer:

  1. Man ved det lige så snart døren smækker - det er rædselsfuldt. Har prøvet det nogle gange, hvor der måtte låsesmed til, og det var før mobilens tid. Suk.
    Godt du havde ekstra nøgler godt placeret.

    SvarSlet