tirsdag den 10. februar 2009

En - to - tre


Tredie par bukser er færdige, så kan den fødselsdag bare komme an.

Altså lige bortset fra, at ungersvenden ønsker at spise ude (kinesisk), og bortset fra den lokale, hvor man risikerer at vente timer på at kunne bestille er der vist langt til en ordentlig kinesisk restaurant. Specielt når transporten hedder cykel og nogen skal op længe inden vi andre næste morgen...

Men vil han spise kinesisk, så finder vi ud af det :)

Alle tre par er forede, for at bevare fornemmelsen af joggingbukser, har elastik og snor i taljen og et par lommer rundt om.
Havde jeg haft mere tid, og vidste jeg det ville være påskønnet, havde jeg nok lavet gennemskæringer på kryds og tværs eller trykt mærkelige mønstre eller tekster.
- Det må blive en anden gang.

4 kommentarer:

  1. De er bare vildt seje!! Jeg synes, jeg har langt imellem de gode ideer for tiden, og nu griber jeg din :) Jeg kender lige een, som garanteret ville gå i sådanne bukser :) Til lykke med ham!

    SvarSlet
  2. Tak Mette, og tag endelig alle de ideer du kan finde :)

    SvarSlet
  3. Det er bare blevet nogle fede bukser. Håber han blev glad for dem.
    Tillykke med ham :-)

    SvarSlet
  4. Tak Gitte. Og jo han blev glad :)

    SvarSlet