tirsdag den 20. januar 2009

Selvom det er pinligt er det spændende


Drengene i Caféen har været hos sundhedsplejesken og fået kondomer. De sidste dage har bølgerne derfor gået lidt højt.

I første omgang blev kondomerne pustet op til uanede størrelser, senere er de blevet fyldt med vand og kastet rundt med, en enkelt har endda suttet lidt på dem.

Da der kun var drenge til middag i aften, kom snakken derfor meget naturligt til at dreje sig om sex, om onani og hvad deraf følger. Jeg har det sådan at de er velkomne til at stille spørgsmål og jeg er villig til at svarre, så længe det ikke bliver personligt.

Det var helt klart et emne der dragede og er spændende nok, til at de nok nærmede sig det røde felt mere end en gang, men bestemt også vendte tilbage til det egentlige emne.

Da de mætte rejste sig fra bordet, var der gået hul på den ene vandfyldte ballon og der blev spurgt efter flere. Der var desværre ikke flere, så jeg mente de skulle gå på apoteket og købe en pakke blå Plan. Det affødte spørgsmålet om hvad sådan nogle egentlig koster? Der kom jeg til kort - jeg har ikke købt kondomer i umindelige tider, så det kunne jeg ikke svare på.

Glade løb de videre, bortset fra en enkelt der blev tilbage og lidt beklemt fik spurgt: "I er da holdt op med det? Er I ikke?".

Der stod jeg så! Og huskede pludselig helt klart, at jeg som 14-årig ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig mine forældre i en sådan prekær situation....

3 kommentarer:

  1. Eller som min bror der kom hjem til mine forældre og fnisende fortalte dem at de havde gjort "det" fire gange (vi er 3 drenge og en pige)....

    SvarSlet
  2. Ja for der kommer et resultat HVER gang :)

    Han blev noget betænkelig, da jeg sagde at det holder man aldrig op med, og at hans forældre også gør det :)

    SvarSlet