søndag den 18. januar 2009

På igen!


Det tog tid!

Det lykkedes Anders at lukke så meget op for Windows, at jeg kunne flytte alle mine vigtigste filer. Men ingen netværksforbindelse, så flytningen foregik med min lille 1GB USB-nøgle. Nu ligger det hele på Daniels computer - eller det meste, for min samling af e-mailadresser og de breve, jeg bare havde liggende i mailprogrammet, kunne vi ikke finde. Om der er mere, der pludselig mangler ved jeg ikke, men så overlever jeg nok.

Efter flytning, blev den helt store tur sat igang, med både det ene og det andet - Guruen blev tilkaldt og nu (endelig) sidder jeg med en computer uden programmer, med mærkelige indstillinger (hvordan var det lige det var?) og uden alle de filer, der lige nu ligger på Daniels computer, og som jeg åbentbart bruger mere end jeg tror :)

Photoshop blev lyninstalleret, så der i det mindste kunne komme et enkelt billede med, resten må vente til kommende dage, eller når manglen skinner for kraftigt!

2 kommentarer:

  1. Sådan noget teknik skal bare virke. Hele tiden. Jeg håber skaden var begrænset, trods alt...

    SvarSlet
  2. Det tror jeg den er Stine, men ja, hvor er det bare belastende.

    SvarSlet