fredag den 9. januar 2009

Ændring af planerne


Det ser ikke ud til, det bliver denne weekend vi skal i sommerhus.
Husets egentlige ejer (forældregenerationen) har vist planlagt at skulle derop i weekenden, men så er der vist frit slag næste weekend.

Egentlig passer det mig meget bedre, da jeg lige skal have overstået en fest i aften for et par hundrede teenagere, der synes dans er lidt cool, og så først kunne tage afsted i morgen. Næste weekend ville jeg kunne tage med allerede fredag.

Jeg tror desværre Daniel vil blive lidt skuffet over ikke at have lejligheden for sig selv .. Men hvis nu vi lover at være væk lørdag - der må kunne lægges nogle planer.

Lige nu ved jeg ingenting.
Ligemeget - jeg har besluttet at tage det, som det kommer og i stedet gøre mig klar og smutte om et øjeblik... jeg får vel besked i løbet af aftenen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar