mandag den 19. januar 2009

Detaljer


De vigtigste programmer - så jeg kan lave Flaskeposten (det månedlige nyhedsbrev fra SFO'en, som jeg redigerer) er nu installeret. Både programmer til den trykte sag - der hen ad vejen nok udgår og den elektroniske, som flere og flere læser.

Jeg mangler bare lige en font!

Det skulle være så let - USBnøglen ind i Daniels computer, hente mappen med fonts, USBnøglen ind i min computer, overføre.... Nu er det jeg spørger og undres; hvordan kan alle fontfilerne forsvinde på de ti skridt fra den ene computer til den anden???

USBnøglen formateret, prøv igen... okey, så henter jeg bare den ene font, jeg skal bruge... den kom frem - nu beskadiget.

Efter flere forsøg er det lykkedes at overføre en ubeskadiget truetypefil til fontmappen i Windows... nu undres jeg over at fonten ikke vises.. heller ikke efter restart af programmet....

Måske er det nu, bladet skal have en ny fonttype!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar