torsdag den 25. december 2008

Jul 2008


Det er sen aften, jyderne er taget hjem, træet er afmonteret og stuen ligner næsten sig selv igen.

Ungerne er lagt til ro, og der er tid til at sidde helt stille i eget selskab.

Det har været nogle dejlige dage, med hygge og snak og lækker mad. Dage hvor grænserne i lejligheden flyttede sig, ikke bare af nød, men også fordi de kunne. dage med strik og leg og liflige dufte fra et køkken med en halv m2 reel bordplade, hvorfra der på mystisk vis alligevel flød lækre retter i en lind strøm. Dage hvor soveværelset blev omdannet til biograf med ægte sofapladser og en tid hvor også et smukt pyntet træ kunne finde plads.

Jeg er mæt, ikke kun af mad, også af kærlighed til alle de dejlige mennesker der år efter år deler julen sammen med mig og mine.

Tak for nogle dejlige dage, håber I kom godt hjem, med både ben og humør i behold. Også tusind tak for alle de søde julehilsner der lå og ventede på mig, da jeg åbnede bloggen op igen :)

4 kommentarer:

  1. Det lyder så dejligt :-) Hvor der er hjerterum er der husrum, eller hvad det nu er, det gamle ordsprog siger .

    SvarSlet
  2. Sikke skøn læsning - samvær er dejligt og så er omgivelserne mindre betydningsfulde :-)

    SvarSlet
  3. Du har ret Marianne, og det er også dejligt at opleve at vi alligevel godt kunne finde ud af at være her allesammen :)

    SvarSlet