lørdag den 20. december 2008

En bunke sokker


Endnu en bunke sokker har set dagens lys, og skal varme fødderne på mine kære efter jul :)

Jeg afprøver forskellige mønstre - nogle vil jeg vende tilbage til, nogle ikke. Ti par sokker er det nu blevet til. At jeg stadig tæller, betyder vel at jeg ikke har lavet nok - endnu.

Der skal foldes et par poser mere. De er geniale til indpakning af sokker - ingen kan gætte hvad de får og de uhåndterlige bløde pakker bliver meget pænere pakket ind :)


Det er weekend - ungerne er hos deres far. Hvis jeg skal nå bare en smule oprydning og rengøring inden jul, er det vist nu det skal skydes igang!

4 kommentarer:

  1. Skønne strømper du får strikket, jeg har overgået mig selv og strikket et par til min far, men det kører nu bedst for mig med to pinde ;-)

    SvarSlet
  2. To pinde er også rart, og når jeg engang kommer over mit trip med sokker, vender jeg helt sikkert tilbage til to pinde :)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse skønne strømper. Jeg ville ønske, at jeg havde din energi mht. strømpestrikning:-)

    SvarSlet
  4. Faktisk ... Tv3 sender 4 afsnit af Sex & the City hver aften frem til jul, det er lang tid at sidde foran skærmen, og så bliver der strikket sokker - noget skal jeg jo lave, eller jeg duer ikke til at sidde helt stille foran et fjernsyn :)

    SvarSlet